VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 15 augusti 2016













Vi är nyss hemkomna efter tio dagars semester i Polen och jag känner att jag inte riktigt har landat ännu, i huvudet snurrar alla nya intryck och upplevelser, kameran och iPhonen är fulla av bilder och jag försöker samla och formulera mina tankar. Vi började vår resa med att ta båten till Swinoujscie och övernatta på Lubiewo Forest & Sea Resort i Miedzyzdroje, ett hotell vars glansdagar nog ligger många år tillbaka (för att uttrycka sig milt). Även om hotellet inte visade sig hamna på någon topplista så var naturen runt omkring sagolikt vacker, innan frukost tog vi en promenad och hittade ner till stranden via en liten stig genom skogen...

Inga kommentarer: