VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



torsdag 11 augusti 2016


Här kommer de två sista och absolut bästa övningarna jag vet, flutter kicks.





Ligg på rygg och ha hela ryggen pressad mot underlaget, håll händerna under rumpan, dra upp huvudet mot bröstet och pendla sakta upp och ner med benen (de ska ej ta i underlaget).





Istället för att pendla upp och ner med benen för du nu ut dem sakta åt sidan och tillbaka igen, upprepa så många gånger du orkar utan att sätta ner fötterna.

Inga kommentarer: