VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 26 februari 2018



Hej, här står jag och mallar mig över min fina High Chaparall (trekantseuforbia, cowboy kaktus...)!!! Nu när våren närmar sig är det dags att ge kaktusarna lite kärlek, som till exempel att plantera om dem i större krukor och ge dem vatten lite oftare. Förutom att plantera om min High Chaparall så ska jag ta lite nya sticklingar också, det är en så bra och uppskattad present att ge bort till vänner. På bilden nedanför hade jag haft min High Chaparall ett tag och planterat om den i större kruka två gånger, snacka om bra tillväxt...


Inga kommentarer: