VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 9 december 2015


Jag hade hoppats på att december skulle gå lite saktare än november men här försvinner dagarna i en rasande fart och jag har nu börjat med godistillverkningen inför julen. Enligt receptet så trivs den här kolan bäst i munnen och jag kan inte annat än att hålla med. Jag har bytt ut ett par ingredienser för att få den fri från mjölkprodukter, jag använde mjölkfritt margarin istället för smör och kokosmjölk istället för vispgrädde och så tog jag lite flingsalt på toppen för att bryta av det söta lite...

Inga kommentarer: