VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 4 augusti 2014



Hoppas att ni har haft en fin sommar, jag tar ett litet försiktigt trevande steg in i bloggandet igen och hoppas på att inspirationen och lusten ska växa fram så smått...

1 kommentar:

Malin sa...

Visst är det så att lusten och inspirationen kommer och går. Dessutom går vi genom olika faser där olika saker tar vår tid och uppmärksamhet. Jag vill så gärna ägna mig mer åt foto egentligen så det gäller att skapa tid för det. När kameran väl ligger i handen är det helt underbart.
Tur det blev regn idag så jag fick tid att redigera lite bilder som länge legat och väntat. Några inlägg i bloggen är att vänta.
Ser fram emot att se inlägg i din blogg framöver. Gillar dina bilder :)