VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 13 november 2019



Jag tänkte skriva om postgången till Brasilien, eller den nästan obefintliga postgången eftersom bara två av fem brev som jag skickat till Eila kommit fram... För säkerhets skull skickade jag två extra brev i måndags, bara för att åtminstone ett grattiskort ska komma fram till hennes födelsedag. MEN så fick jag ett sms i går, grattiskortet har kommit fram så de där två extra breven med grattishälsning får väl bli en bonus, om de nu kommer fram...

Inga kommentarer: