VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



tisdag 21 maj 2019



















Onsdagen spenderade vi hela dagen utomhus, vi började med en promenad på Île de la Cité där en del gator var avstängda eftersom det lyftes träbalkar upp mot Notre-Dame. Därefter åkte vi till Jardin du Luxembourg och hade picknick och sedan vidare till Jardin des Plantes i väntan på att Eila skulle sluta jobbet och möta upp oss. På kvällen åt vi på nudelrestaurangen i Belleville, som har blivit vår favorit, så himla gott...




Inga kommentarer: