VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 22 mars 2019



En uppdatering från trädgården, spetskål och savoykål har tittat upp och vitlöken har börjat växa genom nätet som ligger över odlingslådorna. Jag grävde upp en hel hög med jordärtskockor men det visade sig att 2/3 var rötskadade, hur kommer det sig? Skulle jag grävt upp dem tidigare eller är det något djur som har gnagt på dem???


Inga kommentarer: