VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



lördag 10 mars 2018









Lördagen (3/3) var min sista heldag i Paris så vi festade till det med en brunch på Brasserie Barbès, gott och lyxigt! Sedan fyllde vi dagen med veckohandling, pluggande, vila och så avslutningsvis film, sushi och crémant...


Söndagen (4/3) var resdag, vilket i mitt fall betyder resfeber och ångest men det är redan glömt och nu längtar jag tills nästa gång. Tack Eila för en fin vecka ♥♥♥

1 kommentar:

Nässelblom och choklad sa...

Vad härligt att få ses och göra mycket tillsammans. Ser mysigt ut. Det där med resfeber och ångest känner jag igen. Ska åka till London igen med min ena dotter men har redan så mycket ångest för själva resandet. Synd att det är så...