VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 28 mars 2018




Äntligen händer det lite saker i vår farstu, tittar man på bilderna så var det verkligen på tiden! Någon gång i början av 90-talet kvastmålades den grön, hur tänkte vi där? Sedan satte vi upp en fast inredning till kläder, skor mm och vid ett senare tillfälle blev farstun målad i en gråblå kulör. Nu är tak, väggar och dörrfoder målade, det gamla klinkergolvet är borttaget, golvet har jämnats till med flytspackel och fått nytt klinker. Nu väntar vi på fogning, golvlister och inredning...

Inga kommentarer: