VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 10 januari 2018




I går åkte vi upp till södra Småland och hamnade i ett riktigt sagolandskap med rimfrost som glittrade i solskenet. Det var perfekt väder för att titta på hus, bli lite förälskad och drömma sig bort i tapetval, färgsättning osv. men tyvärr föll inte alla pusselbitar på plats denna gången, så vi letar vidare...

1 kommentar:

Nässelblom och choklad sa...

Tack snälla för lång och intressant kommentar hos mig <3
Vilka vackra bilder, otroligt stämningsfulla. Vad spännande det låter att ni tittar efter hus. Det är mycket som ska stämma för att det ska bli verklighet. Ha en fin vecka! Kram