VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



tisdag 7 november 2017





















På lördagen (28/10) ringde väckaren 05:15 för Eila skulle upp till jobbet på bageriet, själv drog jag mig några timmar till innan jag åkte mot dagens utflyktsmål, Palais Royal. Som vanligt hamnade jag helt fel men till min stora glädje kom jag rakt på Passage des Panoramas, jag har länge velat kolla in de där passagerna/arkaderna men tiden har aldrig räckt till förut. När jag tittat mig mätt gick jag vidare till Palais Royal och satt en stund i parken och njöt av solskenet och folklivet innan jag mötte upp Eila för en brunch på Liza, en libanesisk restaurang...

Inga kommentarer: