VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 11 augusti 2017












I går var jag på utflykt med Olivera, Sebastian, Amanda och Benita, vi åkte till Rövarekulan och promenerade i skogen, fikade och barnen svalkade fötterna i bäcken. Olivera och jag lärde känna varandra i början av 1990-talet när hon hade prao hos mig i fotoaffären som jag jobbade i, hon får mig alltid att skratta och hon har det varmaste hjärta man kan tänka sig...

2 kommentarer:

Olivera sa...

Så fina foton Camilla!! Tack för en underbar dag och tack för dina vänliga ord, värmer mitt hjärta!! ��
Vi ses kanske inte så ofta men har alltid skoj när vi väl träffas. Du är en underbar vän! Kram ❤️

Anonym sa...

Jag håller med