VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 12 juni 2017








Bilder från iPhonen, Estelle och jag tog en lunch på Surf Shack i Lund och köpte lyxmazarin på St. Jakobs till efterrätt. Jag fyndade fisktallrikar på Erikshjälpen i Eslöv och invigde dem med grillad tonfisk. Vi testade champagne och jag njöt en god öl som jag fick i mors dag-present. Jag har fotograferat blommor och vi har testat choklad, Michel Cluizel var godast! Vi blev bjudna på kolonifika, finns inget bättre när det är sommar...

Inga kommentarer: