VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 9 december 2016






Julen närmar sig och jag är inte ett dugg sugen på julmat, meze däremot, meze skulle jag kunna äta varje dag. Så när Elliot önskade sig en kväll med libanesisk meze var jag inte sen att haka på och nu står jag här och rör ihop än det ena och än det andra. Tabboulleh, vinbladsdolmar, hummus med tahini och hummus utan tahini, grillade paprikor och baba ganoush är jag klar med och nu är det dags att fortsätta om jag ska bli färdig med resten av rätterna till ikväll...

Inga kommentarer: