VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 10 oktober 2016














På lördagen (1/10) var det marknad i Clichy, Björn och George gick ner och köpte ostron och sedan åkte vi till en loppis/antik-marknad. Några timmar senare åkte vi hem och lagade en lätt lunch med franska bakverk till efterrätt. På eftermiddagen slappade vi mest tills det blev dags att testa de där ostronen och eftersom det var första gången för oss allihop fick vi kolla på en Youtube-video hur öppnandet skulle gå till. Jag tror inte att jag kommer att äta ostron igen men champagne kan jag dricka fler gånger! På kvällen tog vi metron till Anvers, gick och tittade på Sacre Coeur, promenerade genom Montmartre och åt en supergod sushibuffé på Sushi Takasaki...

Inga kommentarer: