VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 8 juli 2016









Loppis alltså, jag är galen i att loppisfynda och om jag åker iväg själv kan jag stanna och titta hur länge som helst. Jag har några saker som jag samlar på, bland annat väckarklockor och afrikanska träfigurer, men lampor, böcker, ramar och en massa andra bra att ha saker brukar också få följa med hem. Erikshjälpen, Emmaus och Myrorna är butiker som jag besöker så ofta jag får tillfälle och nyligen hittade vi till Butik Gul i Kölleröd, där kan man shoppa loppis, fika i kaféet och klappa katter vilket gör det till en helt perfekt utflykt...

Inga kommentarer: