VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 6 januari 2016









En titt in i vårt bibliotek, ännu återstår lite fix, sladdar ska fästas upp, tavlor ska komma på plats och jag väntar på ett paket med gardiner och en läslampa. Vi tvekade en del med färgvalet men fastnade till slut för att måla grönt på väggarna, Dusky Fontaine heter färgen. Bokhyllorna är vanliga Billy från IKEA, de är praktiska och sväljer massor av böcker, fåtöljen och stolarna har jag köpt på Erikshjälpen, pelarbordet på annons på Blocket, den snirkliga lampfoten på Erikshjälpen, skrivbordet köpte vi på 90-talet i en antikaffär, kudden kommer från Lagerhaus och kristallkronan köpte mina föräldrar på 60-talet...

2 kommentarer:

larsfotografier sa...

Ser fantastiskt inbjudande ut. Snyggt jobbat!

Brunt sukker sa...

for et herlig rom
kos deg
klem Eli:)