VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 26 december 2014



januari 2014


februari 2014


mars 2014


april 2014


maj 2014


juni 2014


juli 2014


augusti 2014


september 2014


oktober 2014


november 2014


december 2014

En tillbakablick på 2014, önskar er en fortsatt fin julhelg...

5 kommentarer:

Della sa...

Så vackra bilder! :)

Peter sa...

Fantastiska och underbara bilder från 2014. Gott nytt år till dig.

Karin Wijk sa...

Så fantastiska bilder!! Man ser att det dina bilder lång väg. Lyckönskningar till dig för 2015, som kommer bli ett riktigt bra fotoår, eller hur :-) Kram

Nässelblom och choklad sa...

Vilken fin tillbakablick. Vilka fina bilder!

Matilda sa...

Oj vilka häftiga bilder! Härlig sammanfattning av året. Det var ett par år sedan jag var inne på din blogg (råkade tappa bort länken), men så råkade jag hitta den nu igen. Kul att se hur du utvecklas! :)

/Matilda