VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



torsdag 7 november 2013



Det är en regnig torsdag och jag stökar loss i köket, bakar bröd, kokar ärtsoppa och vispar ihop pannkakssmet...

2 kommentarer:

Nässelblom och choklad sa...

Åh, en riktig torsdagsklassiker. Fast kanske inte i verkligheten - jag gör aldrig ärtsoppa eftersom mina döttrar inte gillar det. Det ser gott ut (minus fläsk för min del)! Lyxigt med nybakat börd och pannkaka också.

Bildmagi sa...

Mmmm, så gott :-)