VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



onsdag 8 maj 2013









Det är samma visa varje år, det händer ingenting, ingenting, ingenting och sedan poff, så slår allt ut på samma gång. Hoppas att ni får riktigt fina dagar och att ni hinner njuta av naturen nu när det är långhelg igen...

2 kommentarer:

Hans-Ove sa...

Precis så är det. Det känns som att man inte hinner insupa allt. Det är bara att jobba på.

Matts sa...

Japp...här gäller det att hänga med i svängarna :-)
Magnolian står i full blom här hemma och jag ser hur alla blommor på det japanska körsbärsträdet vecklar ut sig mer och mer.
Känns som man skulle ha kameran hängande på axeln hela tiden för att hinna med att föreviga allt.

Vh