VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 11 februari 2013



Tog en kort promenad runt byn och tog den här bilden, ibland dyker motiven upp helt oväntat...

1 kommentar:

Matts sa...

Det är det som är så roligt när man vistas i sin närmiljö...även om man har tillbringat många stunder på samma ställe så dyker det helt plötsligt upp oväntade motiv. Det stora problemet är bara att man måste ju då ha kameran med sig, och det hade du denna gång :-)

Vh