VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



torsdag 7 februari 2013



Jag har gjort gari tidigare men inte riktigt fått till smaken, idag testade jag ett nytt recept som jag fått från Det gröna skafferiet och den här garin smakade minsann mera...

1 kommentar:

Matts sa...

Gari har jag inte testat tror jag...om det inte är det som man får som tillbehör till sushi.?
Dock tycker jag att du har fått till en lysande bild med pinnarna och allt :-)