VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



torsdag 21 februari 2013



Hittade vintergäck i min trädgård och fick lite vårkänsla...

5 kommentarer:

Marina sa...

Underbar bild! Här ligger snön fortfarande men det droppade lite idag.

Kram

Della sa...

Tjohoo, äntligen!

Karin Wijk sa...

Jag som gillar vintern (men inte kylan) börjar ändå känna att nu får det vara nog...Känns väldigt skönt och hoppfullt när jag ser denna underbara bild. Kanske det inte är så långt innan vi i norr får uppleva detta ändå :-)Kram

Hans-Ove sa...

Härligt med vårtecken. Såg att vi också fått vintergäck i rabatten. Jag har inte kravlat ut till dem än.

Lottas Fotografi sa...

Äntligen - jippi - underbart!
Hoppas du får en finfin helg! /Lotta