VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



tisdag 22 januari 2013



Fortfarande lite blått på himlen och en och annan snöflinga som yr i luften, nice...

1 kommentar:

ylva sa...

hej camilla!

huh, egentligen är jag lite rädd för att gå nära sådana där... eh, hjälp, jag har glömt vad de heter på svenska?! men vackert fångat, som vanligt :). för att inte tala om din tjusiga vinterpromenad nedan. tänk vad vackert skåne är i snö!

och vad du fick mig att fnissa med bitringen ;). strålande tips! uppriktigt sagt förstår jag precis hur en sådan sak kan hjälpa, fast förställ dig hur de hade reagerat på mötet om jag hade slitit fram en bitring och börjat gnaga på *fniss*. jag får ha en i handväska och springa in på toaletten kanske ;) ?

kram,