VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



Visar inlägg med etikett duggregn. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett duggregn. Visa alla inlägg

onsdag 19 februari 2014








Så här såg det ut i Lomma idag, i duggregn och dimma...