VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



fredag 29 november 2013



Så här kan det se ut, en tidig morgon, i Örtofta. Det nybyggda kraftvärmeverket, Örtoftaverket, tornar upp sig, tusentals kajor flyger i luften och ett godståg rullar genom byn...

5 kommentarer:

Bildmagi sa...

Underbar stämning i den här bilden

Della sa...

Snyggt!

Michèle Dassy sa...

Surprising so many birds. Moreover the picture is very beautiful!

Anneli - A'la Foto sa...

Fin blå bild men några kajor ser jag inte! Fast jag vet precis vad du menar då jag har liknande ställen som är överfyllda med kajor! Jag gillar kajor! :O)

Jag har hittat till din hemsida efter mycket om och men med försök att klicka på bilderna längs högerkanten på bloggen och inte kommit någonstans!
MEN när jag väl hittade till din hemsida så hittade jag massor av vackra bilder! Jag måste säga att du är helt fantastisk på att göra stilleben Älskar, ÄLSKAR den med gafflarna och ärtorna! Men en sak som är lite tråkig med din hemsida är att det inte går att bläddra mellan bilderna och det gör att man lätt tappar intresset (hur fina bilderna än är) Det är bara ett litet tips för att du ska få maximal exponering för det är du värd! Det är likadant här i bloggen...man vill se större bilder! :O)

Ha en underbar första advent!

Karin A sa...

Vilken härlig bild! Gillar verkligen färgerna och ljuset. :) Hoppas allt är bra med dig Camilla. Kikar gärna in här men tyvärr räcker tiden inte till kommentarer så ofta. Kram!