VÄLKOMMEN!
Jag heter CAMILLA ALVÉN och det här är en fortsättning på min första blogg, Camillas foto.

Numera använder jag bloggen som en form av dagbok, här ryms vardag, resor och odling. Jag fotograferar med en Canon 5D Mark II och ibland med en iPhone 8.

Alla bilder är fotograferade av mig och skyddade enligt upphovsrättslagen. Är du intresserad av att använda eller köpa en bild är du välkommen att höra av dig (camilla.alven@gmail.com).



måndag 23 april 2018







Det var en intensiv helg! På lördagen började vi med att lägga om lite av gräsmattan för att göra en smalare rabatt vid häcken som vi planterade i höstas. På kvällen åt vi på Ihsiri i Lund och avslutade på bästa sätt med en jazzkonsert med Bo Sundström och band. 
På söndagen tog vi nya tag i trädgården med hjälp av Elliot, fixade till en liten kulle, planterade om buxbomklot, planterade lammöron, satte en bit häck och kastade grästuvor på tippen. Nu återstår det att plantera några perenner, gräva bort gräs, lägga kantsten, markduk och sedan singel...

Inga kommentarer: